O Eλληνικός Οργανισμός Τουρισμού ενέκρινε την υλοποίηση διαφημιστικής ενέργειας μέσω του “Savoteur” στις αγορές των Η.Π.Α, του Καναδά, και της Κίνας (Σαγκάη).
Η διαφημιστική ενέργεια του ΕΟΤ μέσω του “Savoteur” θα υλοποιηθεί μέσω μιας πολύ-επίπεδης καμπάνιας με τίτλο “Bring me to Greece”. Σύμφωνα με τον ΕΟΤ η εξειδικευμένη ομάδα συνεργατών του Savoteur θα πραγματοποιήσει 4 ταξίδια σε επιλεγμένους Ελληνικούς προορισμούς, με στόχο την άντληση και παραγωγή περιεχομένου που θα προβάλλει ταξιδιωτικές εμπειρίες συμβουλές και προτάσεις στα μέλη του.
Κεντρικός πυλώνας και landing page της διαφημιστικής ενέργειας θα είναι το microsite το οποίο θα δημιουργηθεί και στο οποίο θα περιλαμβάνεται όλο το περιεχόμενο που θα παραχθεί στο πλαίσιο της καμπάνιας. Τα παραδοτέα (content deliverables) θα είναι τα εξής:
“Bring me to Greece” campaign
-3 επιμελημένοι από την ομάδα του Savoteur ηλεκτρονικοί ταξιδιωτικοί οδηγοί που θα μπορούν να γίνουν download . Oι 3 οδηγοί θα αποτελούνται στο σύνολό τους από 48 σελίδες με προτάσεις για πράγματα που μπορεί να κάνει κάποιος στην Ελλάδα και 21 άρθρα αναφορικά με τους προορισμούς των ταξιδιών (300-500 λέξεις). Κάθε ταξιδιωτικός οδηγός θα μεταφέρει μοναδικές εμπειρίες που μπορεί να βιώσει ο ταξιδιώτης στην Ελλάδα. Η θεματολογία των οδηγών θα καθορισθεί σε απόλυτη συνάφεια με τη στρατηγική περιεχομένου του ΕΟΤ.
-8 videos διάρκειας 30’’ και 8 short version videos,τα οποία θα προβάλλονται και μέσω των social media.
-4 slide-shows, αποτελούμενα από 15 φωτογραφίες το καθένα.
-Tο hashtag “Bring me to Greece” το οποίο θα είναι linked στη landing page του microsite και social media feed.
-2 dedicated emails, emails δηλαδή τα οποία θα γραφούν και θα αποσταλούν αποκλειστικά στο πλαίσιο της καμπάνιας “Bring me to Greece”,
-6 partner emails τα οποία θα προωθούν τα 21 άρθρα.
-Τουλάχιστον 5 email takeovers – διαφημιστικά banners τα οποία θα περιλαμβάνονται σε 5 emails που θα αποσταλούν στα μέλη του Savoteur.
-Διαφημιστικά banners στο website του Savoteur , συνολικά 1,2 εκ. εμφανίσεις (impressions)
-Επιπλέον άρθρα περιεχομένου τα οποία θα εμπλουτίζουν το περιεχόμενο του microsite κατά τη διάρκεια της καμπάνιας.
Το διαφημιστικό πρόγραμμα θα έχει συνολική διάρκεια 12 εβδομάδων και θα υλοποιηθεί κατά τη χρονική περίοδο Ιουνίου-Οκτωβρίου 2016. Ο συνολικός αριθμός των μελών στα οποία στοχεύει η διαφημιστική καμπάνια μέσω Savoteur είναι 435.000 μέλη. Συνολικά θα διατεθεί το ποσό των 210.000 ευρώ.
TORNOS NEWS
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου